Ateneu de Bétera

Espai cívic i cultural

Divendres assaig, dissabte concert

Dissabte 27 de juny, a les vuit, el grup 𝗟𝗼𝘀 𝗩𝗶𝗲𝗿𝗻𝗲𝘀 𝗘𝗻𝘀𝗮𝘆𝗼 tornarà a l’Ateneu amb un repertori nou, entre el jazz, el funk i el pop-rock. Pablo a la batería, Kiko al teclat, Santiago al baix, Rubén a la trompeta, Manolo García al trombó, Manolo de Miguel al saxo tenor, Jesús al saxo alt i Marcos a la guitarra ofereixen una selecció de temes d’estil eclèctic amb arranjaments propis. En acabar el concert, hi haurà sopar de cabasset per completar una vetlada entre amics i amb bona música.

Deixa un comentari