Ateneu de Bétera

Espai cívic i cultural

A un pam de la independència | Black and Blues

Black and Blues_0813>Dijous 8 d’agost, a les 22.30, torna el cinema a la fresca al corral de l’Ateneu. De moment, film sorpresa.

>El divendres 9 d’agost, a les 20.00, presentació del llibre A un pam de la independència (La Magrana), del periodista Vicent Partal. El llibre és ara mateix número un de vendes, en la categoria de no ficció en català. Es tracta de la crònica del procés que porta des de la gestació de l Estatut de 2006 fins a la situació actual, amb el sobiranisme en primer pla del debat a Catalunya. Partal, basant-se en la seva llarga experiència com a periodista internacional, també reflexiona sobre els diversos processos independentistes que s han produït recentment arreu del món, com ara els països bàltics, els països dels Balcans, Escòcia i Quebec. I, en darrer terme, exposa el seu ideari sobre les característiques de la Catalunya independent que desitja i creu possible. La seva és una visió optimista i pràctica, convençuda que la independència de Catalunya no només és possible sinó que es produirà en el si de la Unió Europea.

>El dissabte 10 d’agost, a les 20.30, torna el blues de qualitat a l’Ateneu amb Black and Blues. A la mitja part del concert soparem a la fresca; podeu reservar entrepà + picadeta + beguda a ateneubetera [arrova] gmail.com, fins el divendres 9 d’agost.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: