Ateneu de Bétera

Espai cívic i cultural

L’Ateneu i Betera.com organitzen el primer debat electoral a Bétera, el 15 de maig

debat-electoral-betera-cartel-1El 15 de maig, a les 19.30 al Castell de Bétera, tindrà lloc un debat electoral al qual han estat convidats els nou caps de llista dels partits que es presenten a les eleccions municipals. El debat, el primer que es fa a la nostra localitat, l’organitzen l’Ateneu i el diari digital Bétera.com.

[Text complet a Bétera.com]

L’Ateneu Cultural de Bétera i Betera.com han organitzat conjuntament un debat electoral en què s’ha convidat a participar als nou partits polítics que concorren a les properes Eleccions Municipals del 24 de maig.

La data escollida és el divendres, 15 de maig, al Saló de Plens del Castell de Bétera a partir de les 19.30 hores i podran acudir tots els ciutadans que desitgen conéixer i escoltar als candidats a l’alcaldia de Bétera fins a completar l’aforament.

Els participants en el debat seran els caps de llista de cada partit, així han confirmat la seua participació: Salvador Beltrán (Mas Camarena-CUBE), Cristina Alemany (Compromís per Bétera), Juan Zaragoza (PSOE), Luis Poveda (EUPV-Els Verds), David Aloy (UPyD); Pedro Gallén (Ciudadanos) y Augusto Sevilla (Asamblea Bétera Ciudadana).

De moment no han ni confirmat ni declinat la invitació Germán Cotanda (PP) i Josep Enric Alcacer (UPIB) encara que, tal com es va acordar ahir en la reunió celebrada amb tots els partits polítics, la invitació a que puguen participar els candidats de tots els partits es mantindrà fins a l’últim moment, encara que això sí, baix les condicions pactades entre totes les formacions polítiques.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: