El dissabte 27 de juny, en acabant de sopar, a les 23.00, vos presentem un recital de poesia de Francesc Rodrigo, premi Vicent Andrés Estellés de poesia Burjassot 2014, acompanyat de flauta travessera i guitarres.
Alfabet del desig és la darrera obra poètica de Francesc Rodrigo (poeta i professor de llengua i literatura catalana) publicat per l’editorial Bromera. El jurat va destacar que és un poemari que s’inscriu en un estil de poesia urbana contemporània, amb constants referents a la naturalesa, a través d’elements com l’aigua i la terra; al sentit de la vida i a la reflexió sobre el temps, amb el desig com element temàtic que dóna coherència a aquests elements primaris.
Altres llibres de l’autor són L’hoste perfecte (1989), Navegacions (Premi Manuel Rodríguez Martínez – Ciutat d’Alcoi, 1990 ), Foc pàl·lid (Premi Benvingut Oliver de Catarroja, -1993), Tigre d’esguard tèrbol (1996) i Àmfores de foc (Premi Ciutat d’Elx , 2002).
La crítica afirma que “la poesia de Rodrigo indaga en els motius essencials de l’experiència humana. Com en la millor poesia contemporània, el seu és un llenguatge que qüestiona els propis límits, atent a validar-se com a eina d’expressió i coneixement. Ens trobem davant d’una de les propostes més sòlides de l’actual poesia valenciana“. (Lletres Valencianes, SAÓ).
L’autor ens oferirà un recital del seu llibre acompanyat pels músics Àfrica Rutea (flauta travessera), Carlos Gómez i Rubén Capella (guitarra acústica i guitarra elèctrica).
[Abans hi haurà sopar popular. Podeu reservar a ateneubetera[arrova]gmail.com entrepà+beguda+picadeta, per 5 euros]
T'agrada:
M'agrada S'està carregant...
Relacionats