Ateneu de Bétera

Espai cívic i cultural

Arriba el Folkestiu 2015!

Folkestiu 2105El divendres 31 de juliol i dissabte 1 d’agost arriba el Folkestiu 2015 | Quarta Mostra de Cultura Popular a la plaça del Mercat. Un any més hem preparat un programa completíssim pels dos dies:

> El divendres 31 comencem a les 19.00, amb els contes de Llorenç Gimènez. A les 20.30, l’Associació Cultural l’Aljama i l’Orquestra del CAM de Bétera ens ofereixen l’espectacle ‘Mixtures’, amb les veus de Marieta, Pep Gimeno Botifarra i Xavier de Bétera. Tancarem la festa amb el concert de El Diluvi, grup que conrea un estil que anomena mestissatge mediterrani, tot fusionant estils musicals com cúmbia, reggae, rumba, folk i música tradicional o d’arrel valenciana.

> El dissabte 1 comencem a les 20.00, amb el grup de danses El Tossal de Llíria. Després del sopar, hi haurà ball de plaça amb Tres fan Ball i sarau final.

Els dos dies hi haurà sopar popular a la plaça. S’ha tancat el formular de reserves, podeu acudir amb el vostre menjar o sopar als locals de l’Albereda.

No vos perdeu la festa grossa de l’estiu, dedicada a la música i la cultura popular, que organitza l’Ateneu de Bétera!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: